Financieel beheer
Een actuele en inzichtelijke financiële administratie is belangrijk. Zonder een betrouwbare administratie heeft u geen goed inzicht in de financiën van de VvE en loopt u onnodige risico’s. Bij het verzorgen van de financiële administratie kijken we zorgvuldig naar de splitsingsakte.
Onder het financieel beheer valt onder andere:
- Het samenstellen van de jaarlijkse begroting, exploitatieoverzicht en balans
- Incasseren van voorschotbijdragen en het bewaken van achterstanden
- Controleren en fiatteren van inkomende facturen
- Het controleren van de jaarlijkse indexeringen op onderhoudscontracten
- Vrije nota’s inclusief correctieboekingen en doorbelastingen
- Het beoordelen van de financiële cijfers van het MJOP
- Verzorgen van de financiële (leden)administratie
- Voeren van de boekhouding
- Uiteraard bespreken we graag uw wensen
Iedere VvE is uniek. Bij een complexe VvE met een hoofd- en ondersplitsing(en) zorgen we ervoor dat de verschillende boekhoudingen en (jaar)begrotingen naadloos op elkaar aansluiten.